info@malaupa.cz +420 499 891 112 Webkamery Pro občany EnglishGermanPolski MENU

Geocachingový ráj v Malé Úpě

Malá Úpa je místem plným tajemství a dobrodružství. A Geocaching a hledání pokladů je na objevování Malé Úpy přímo ideální….

Rottrovy Boudy

2 km

Jedno z nejkrásnějších míst v Malé Úpě s úžasnými výhledy na Sněžku. Když chcete klidné místo s výhledy na Krkonoše,…

Eliščiným údolím ke kostelu

3 km

Od Infocentra po žluté doleva směr Černá Voda, před mostíkem v údolíčku odbočte doprava a podél potoku Černá voda již…

Kostel sv. Petra a Pavla

Odpočinková procházka buď Eliščiným údolím, po žluté nebo po červené z centra Pomezních Bud (ideální odbočit za Bowlingem doleva po…

Pacestník

5 km

Na Pacestníku je jedno ze zastavení Pohádkové stezky. Můžete sem dojít přes Pomezní hřeben, nebo od Moravanky cestou s krásnými…

Čertův mlýn

Od infocentra v Horní Malé Úpě po žluté turistické ke kostelu. Odtud pokračujete stále po žluté. Za hájovnou vpravo dolů…

Pomezní hřeben

6 km

Za hranicí s Polskem se dáte cestou ing. Jiřího Nováka a po několika stovkách metrů odbočíte doprava po zelené a…

Lysečinská Bouda

Z Pomezních Bud se vydáte po červené (po čáře), brzy se červená stáčí doleva do Polska, těsně za rozcestníkem s…

Niklův vrch

6 km

Další luční enkláva v Malé Úpě. Od infocentra Eliščiným údolím, u Majky odbočíme doprava a po lesní cestě se dostaneme…

Vápenka – muzeum

7 km

Na chráněné kulturní památce osmiboké kamenné věže šachtové vápenky z 19. století bylo postaveno osmiboké muzeum. Zdánlivě obyčejné příběhy zdejších…

Kowary – Zolta Droga

Z Pomezních Bud scházíme po žluté, po které se dostaneme až do Kowar. Nebo se lze napojit na modrou, která…

Albeřická jeskyně

8 km

V krásných Albeřicích jsou k vidění především nádherné Albeřické lomy, ve kterých se těžil vápenec a pálilo vápno. Lomy jsou…

Pěnkavčí cesta

Start trasy nejlépe od Spáleného Mlýna po modré směr bouda Jana. Odtud po žluté na Portášky – horní stanice lanovky…

Maloúpská osmička

10 km

Jedná se o 10 km dlouhý okruh ve tvaru osmičky. Start je u infocentra, odtud po červené turistické směr kostel, u kostela…

Herní krajina PECKA

Ve Velké Úpě u horní stanice lanovky na Portášky vznikl unikátní soubor soch a objektů na motivy krkonošské zvířeny, lanových…

Lesní hrádek Aichelburg

10 km

Aichelburg je romantický lesní hrádek, nacházející se vysoko nad řekou Úpou na lesnatém úbočí Světlé hory u obce Temný Důl v Krkonoších. Veliký klíč od hrádku si…

Kowarské štoly – Sztolnie Kowary

11 km

Sztolnie Kowary (Kowarské štoly) – podzemní turistická trasa v délce 1200 metrů spojená s těžbou nerostů, kovů, železa, stříbra a uranové…

Emmina stezka

12 km

Ze Spáleného Mlýna (dolní část Malé Úpy) vede pěkná Emmina stezka (nyní již také jako cyklostezka) po úbočí Dlouhého hřebene, buď…

Rýchorská bouda

13 km

Od Kostela po červené přes Lysečinskou boudou, za ní odbočíme doleva po zelené až ke křížku, kde se potkáme opět…

Park miniatur Kowary

V Kowarech, v areálu původní továrny na výrobu koberců, se nachází Park miniatur Dolního Slezska. Projekt, který přibližuje architektonické památky…