Tipy na výlety – Malá Úpa
info@malaupa.cz +420 499 891 112 EnglishGermanPolski Malá Úpa na Facebooku Malá Úpa na Twitteru Malá Úpa na Instagramu Malá Úpa na YouTube MENU

Pohádková stezka

„Kdysi v prapradávnu honil Krakonoš pytláka, který v jeho království kladl léčky na zajíce. A že tenkrát lyže nebyly, nadělal…

Geocachingový ráj v Malé Úpě

Malá Úpa je místem plným tajemství a dobrodružství. A Geocaching a hledání pokladů je na objevování Malé Úpy přímo ideální….

Rottrovy Boudy

2 km

Jedno z nejkrásnějších míst v Malé Úpě s úžasnými výhledy na Sněžku. Když chcete klidné místo s výhledy na Krkonoše,…

Eliščiným údolím ke kostelu

3 km

Od Infocentra po žluté doleva směr Černá Voda, před mostíkem v údolíčku odbočte doprava a podél potoku Černá voda již…

Kostel sv. Petra a Pavla

Nádherné výhledy, kostelík sv. Petra a Pavla a hřbitůvek. Odpočinková procházka buď Eliščiným údolím, po žluté (okolo Moravanky) nebo po…

Kraví hora

4 km

Kraví hora se nachází hned vedle kostela sv. Petra a Pavla. Kolem hory vede 3 km okruh s úchvatnými výhledy…

Chata Jelenka

Jelenka leží na polovině cesty z Pomezních Bud na Sněžku. Vedou k ní 3 trasy: červená: pozvolná lesní cesta – napojíte…

Čertův mlýn

5 km

Od infocentra v Horní Malé Úpě po žluté turistické ke kostelu. Odtud pokračujete stále po žluté. Za hájovnou vpravo dolů…

Pacestník

Na Pacestníku je jedno ze zastavení Pohádkové stezky. Můžete sem dojít přes Pomezní hřeben, nebo od Moravanky cestou s krásnými…

Pomezní hřeben

6 km

Za hranicí s Polskem se dáte cestou ing. Jiřího Nováka a po několika stovkách metrů odbočíte doprava po zelené a…

Haida

Haida je tisícovkový vrchol (999 m. n. m.) nedaleko Pomezních Bud. V zimě kolem něho vede krásný běžkový okruh Haida,…

Herní krajina PECKA

10 km

V sobotu 21. července se ve Velké Úpě na Portáškách pro veřejnost otevře Herní krajina Pecka. Unikátní soubor soch a objektů…

Park miniatur Kowary

Nejbližší polský soused, obec Kowary, kam se dostanete z Malé Úpy pěšky, na kole, autem nebo Pašerákem. Můžete spojit i…

Maloúpská osmička

10 km

Jedná se o 10 km dlouhý okruh ve tvaru osmičky. Start je u infocentra, odtud po červené turistické směr kostel, u kostela…

Lesní hrádek Aichelburg

Aichelburg je romantický lesní hrádek, nacházející se vysoko nad řekou Úpou na lesnatém úbočí Světlé hory u obce Temný Důl v Krkonoších. Veliký klíč od hrádku si…

Francouzský chodník

14 km

Horský chodník postavený za 2. světové války francouzskými zajatci. Chodník se nachází ma začátku Lvího dolu a je ideálním výchozím…

Krakonošova zpovědnice ve Velké Úpě

15 km

Unikátní vycházková trasa bude bavit děti i dospělé. Pojďte společně doputovat ke Krakonošově zpovědnici, která se nachází v bývalé kapličce…

Sněžka – lanovkou z Pece

Do Pece je možné dopravit se z Horní Malé Úpy autobusem nebo autem. V Peci pod Sněžkou je nutné nechat…

Louka smyslů ve Velké Úpě

15 km

Na LOUCE SMYSLŮ si můžete vyzkoušet svůj čich u STROMU VŮNÍ, prověřit hmat u obří ruky, kde můžete zkusit VIDĚT…

Šímovy chalupy

Šímovy chalupy, to je několik zachovalých původních krkonošských chalup na luční enklávě nad Lvím dolem, jen na dosah od Sněžky. Tady najdete…